Gadżety reklamowe – czy warto w nie inwestować? 

Gadżety reklamowe – czy warto w nie inwestować? 

Ołówki reklamowe, notatniki, kubki i inne dodatki. Wybór gadżetów reklamowych jest naprawdę szeroki. Czy warto jednak w nie inwestować? Badania rynku, mówią, że tak. Gadżety reklamowe z logo firm to jedna z najskuteczniejszych metod reklamy. Są atrakcyjne, użyteczne i tworzą dobre skojarzenia z firmą. Zobacz, dlaczego warto inwestować w gadżety reklamowe. 

Gadżety reklamowe – największe zalety 

Firmowe gadżety reklamowe są dobrym upominkiem zarówno dla naszych klientów, jak i pracowników. Jednak to na tych pierwszych się teraz skupimy. Gadżety reklamowe dla klientów to prosty sposób na kreowanie pozytywnego wizerunku firmy. Estetycznie wykonany dodatek z logo firmy może być używany na co dzień. Świetnie sprawdzą się np. kubki lub ołówki reklamowe. Taki gadżet jest jak wizytówka firmy. Tym samym przyczynia się do budowania świadomości marki. 

Reklama masowa jest ważna, jednak dociera do anonimowego odbiorcy. Jeżeli zależy nam na budowaniu bliższych relacji z klientem, to musimy postawić na inne formy reklamy. Takim właśnie sposobem są np. gadżety reklamowe lub spersonalizowana oferta. Dlaczego warto zadbać o bliższe relacje? Przede wszystkim dzięki temu budujemy pozytywny wizerunek firmy i zdobywamy zaufanie klientów. Taki klient będzie dużo bardziej skłonny polecić nasze usługi kolejnej osobie. A poczta pantoflowa i polecenia są nieocenionym źródłem poszerzania bazy klientów. 

Ołówki reklamowe, kubki, notatniki? Co wręczać klientom? 

Jeżeli z klientami nie mamy interakcji na żywo, to mały upominek możemy dodawać do zamówienia. Takim pomysłem są np. ołówki reklamowe z nadrukowanym logo firmy. To prosty, ale miły gest. Co ważne, praktyczny. Dlatego klient za każdym razem, kiedy będzie potrzebował coś zapisać, będzie sięgał po produkt związany z naszą firmą. Taki ołówek jest także dobrym nośnikiem reklamy. 

Z kolei z klientami, z którymi wchodzimy w bliższe relacje, możemy postawić na coś większego. Dobrym pomysłem jest np. kubek reklamowy lub notatnik. Pamiętaj, że warto postawić na praktyczne gadżety reklamowe, z których duże szanse, że klient będzie korzystać na co dzień. Żeby jednak tak się stało, muszą być one także estetycznie wykonane. W takim przypadku klient będzie sięgał po nie znacznie częściej, ponieważ przyciągają one wzrok. 

Jeżeli zależy Ci na kreowaniu pozytywnego wizerunku firmy i budowaniu pozytywnych relacji z klientem, to postaw na gadżety reklamowe. To prosty, ale efektywny sposób na reklamę, nie tylko w sieci, ale z indywidualnym podejściem.  

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *