Tworzenie stron internetowych to proces, który rozpoczyna się od stworzenia precyzyjnego planu w oparciu o dostępne o konkurencji dane. Ów plan powinien uwzględniać cel istnienia witryny, efekty jakie chcemy osiągnąć, a także dostosowywać się do przeciętnego odwiedzającego (tzw. persony). Tworząc stronę internetową, należy pamiętać o implementacji mniej oczywistych elementów. Jak zoptymalizować stronę sprzedażową, aby przynosiła wymierne efekty?
CTA – wezwanie do działania
CTA to przyciski i elementy nakłaniające do odwiedzenia określonej przez nas podstrony sprzedażowej. Przyciski na blogu, stronie głównej powinny być umieszczane w kontekście potrzeb i materiałów, które mogą rozwiązać określony problem odwiedzającego. Jeśli nie jesteśmy pewni co do umiejscowienia przycisku “wezwanie do działania”, możemy skorzystać z usługi tworzenie stron Warszawa, gdzie specjaliści zadbają o to, aby CTA nie było nachalne i rzeczywiście wspierało proces przechodzenia klienta przez lejek sprzedażowy.
Informacje w wygodnej i łatwo dostępnej formie
Zamawiając strony internetowe Warszawa jest miejscem, gdzie znajdziemy wiele agencji zajmujących się dostarczeniem nie tylko witryny funkcjonalnej, ale też tworzeniem atrakcyjnej, trafiającej w gusta klientów treści wizualnej. Kiedy użytkownik będzie przeglądał naszą witrynę, powinien regularnie otrzymywać informacje angażujące wzrokowo. Świetnie sprawdzą się materiały wideo, infografiki, statystyki i rezultaty jakie udało osiągnąć się we współpracy z klientami. Chcąc zadbać o unikalne doświadczenie użytkownika, najlepiej będzie unikać gotowych, stockowych grafik – te z reguły są postrzegane jako swoisty wypełniacz, który ma jedynie na celu zaspokoić “potrzeby wyszukiwarki”. Elementy na stronie www mają za zadanie angażować do dalszej eksploracji.
Treść dostosowana do potencjalnego klienta
Treść każdej strony internetowej powinna być czytelna, unikalna, a także angażująca. Najlepiej by było, gdyby odbiorca miał wrażenie iż czytany przez nią tekst jest na tyle wyjątkowy, że nasza witryna jest warta zapisania w zakładkach i regularnego śledzenia. Zapewnienie rozrywkowych wrażeń z lektury, może być zachętą do zapisania się do newslettera, odwiedzenia strony sprzedażowej oraz włączenia się w dyskusję pod wybranym postem – reakcje użytkowników w kontekście content marketingu są jednym z najlepszych wskaźników efektywności prowadzonej kampanii. Tworząc stronę www, powinniśmy posługiwać się adekwatnym językiem, czyli takim który będzie jasno mówił o korzyściach płynących z wejścia z nami we współpracę.